Toch nog maar een stukje verder...

6 augustus 2015

Uitgeslapen tot 8 uur na een spannende nacht!
Geen idee wat er vannacht allemaal door mijn voortent kroop maar ze maakten genoeg herrie om me wakker te maken.
Ik was er de eerste nacht al achter gekomen dat t niet handig is om je tent op een omgevallen boom neer te zetten maar scheef staan is ook niks...ik vond mezelf vanmorgen terug in een hoekje van de tent, ik was met slaapzak en al weggegleden...
Ik ben op mn gemak wat gaan eten, ik had nog broodjes uit de "aldi" en een appel. Daarna mn boeltje opgeruimd en uitgezocht en kwam tot de conclusie da ik echt veel te veel zooi bij me heb... Waarom heb ik in vredesnaam 3 bussen deo bij me?? En ik kan de komende 4 weken ook wel 3 x ongesteld worden...Always in overvloed! Mn lepel en haarbostel heb ik op de vorige camping laten liggen...ook daar leer je weer van...
De boel weer ingepakt want toch maar besloten ondanks de hitte een stukje verder te fietsen richting st Mihiel, want daar zit een supermarkt om eten en drinken in te slaan. Ik had nu niet genoeg bij me kwam ik achter om hier een dag te blijven. En hopelijk red ik t naar t meer van Madine.
Daar zijn vader en dochter die dezelfde route fietsen als mij ook heen vertrokken vanmorgen wat vroeger, die zal ik daar wel weer zien, kunnen we bijkletsen.
Geen idee tot wanneer...

1. Judith van Herk:
    6 augustus 2015
    Heej Paulien! Wat leuk ook om te lezen en bij te houden hoe het je vergaat. Super stoer van je. Doe je wel voorzichtig? Dikke kus, Juud
  2. Anika:
    Goed bezig!!!!!!! Ik wens je nog een mooie reis. X
  3. Johan:
    8 augustus 2015
    Hoi Paulien, wat een leuke verslagen! In zo'n paar dagen maak je weer een hoop mee. Je vecht soms met/tegen de omstandigheden, maar je wordt een berg mooie ervaringen rijker. Doe rustig aan waar het kan, en laat achter wat je niet nodig hebt (letterlijk en figuurlijk). Het was leuk om jullie te zien op de camping! Groetjes Johan
  4. Je zusje:
    8 augustus 2015
    Hoihoi, leuk je belevenissen te lezen! Doe rustig aan, dan houdt je het het langste vol. We wachten geduldig op een nieuw verhaal..
    Groetjes ons!
  5. Carolien:
    9 augustus 2015
    Hey Paulien,
    Leuk om je verhalen te lezen. T klinkt wel spannend! Wij zijn weer terug uit Frankrijk.
    Leuk dat je mensen hebt die dezelfde route fietsen. Ben je ze weer tegen gekomen?
    Veel plezier en succes! Ik vind je super stoer. ❤
  6. Jelle, matthijs en papa:
    10 augustus 2015
    Volhouden mama. Goed bezig! Wij zijn ons laatste week begonnen. Succes en je kunt het!!
  7. Annelies van andel:
    10 augustus 2015
    Hoi Paulien, leuk verslag. Gaat alles volgens planning?? Succes verder!!
  8. Tonny:
    11 augustus 2015
    X X X en een dikke knuffel.
  9. Herma:
    11 augustus 2015
    Hey, we wachten vol spanning op een nieuw verslag! Alles goed?