Thuis!!

21 augustus 2015 - Groot-Ammers, Nederland

Gisteravond kon ik er helemaal niet van slapen...net zo spannend als ik het vond om alleen op weg te gaan vind ik het nu weer spannend om weer naar huis te gaan.
Te laat gaan slapen en dus ook verslapen vanmorgen, om kwart voor 9 schrok ik pas wakker.
Ik was trouwens (voor mn gevoel snachts) al een keer wakker geweest door de haan die ging kraaien! En bleef kraaien!! Vreselijk wat ging dat beest te keer!
Geen idee hoe laat t was maar hij is een keer gestopt en ik ben weer in slaap gevallen.
De boel weer ingepakt en opgeladen en ontbeten voor de laatste keer denk ik met chocoladebroodjes.
Ik had mn mobiel helemaal opgeladen en de fietsroute naar huis ingesteld.
Ik zou het laatste stukje door Valkenswaard en dan naar t centrum van Eindhoven niet meer volgen maar gelijk van Borkel richting huis.
107 km gaf mn gps aan.
Dat is een eind maar wel te doen, zeker als het alleen maar vlak fietsen is.
Brabant is eigenlijk ook heel erg leuk en mooi om door heen te fietsen!
Toen ik er bijna 60 km op had zitten kwam ik een terras tegen en heb mezelf toen verwend met een cola en een heerlijk stuk kersenvlaai mèt slagroom natuurlijk!!
Fiets ik er wel weer af...
Verlieverlee kwam ik op steeds bekender terrein....langs Tilburg...de Efteling...en op een gegeven moment stond er opeens Gorinchem op de borden!
Beetje gek om zo dicht bij huis met zo'n volbepakte fiets te rijden.
Al die tassen...mn tentje...fietshelm...die had ik al sinds Namur niet meer op eigenlijk...toen werd het vlak, maar net of je dan niets meer kan overkomen...mij wel dus!
Was ik bijna thuis, de brug van Gorinhem was ik al over, ga ik iets te hard over een richel in t asfalt die ik niet zag...vliegt 1 van mn voortassen eraf!!
De onderkant zat nog vast met een gespje aan mn tasdrager, aan mn fiets dus en ik reed best snel dus daar ging ik bijna weer op mn snufferd!!
Al slingerend kon ik tot stilstand komen èn overeind blijven...dat laatste is ook wel fijn als er tientallen auto's passeren!
Iets rustiger t laatste stuk naar huis gereden.
Sjonge...denk je dan...wat een prachtige omgeving hier!!
Rond half 4 reed ik t pad op met 109 km op de teller.
Na bijna 6 weken van huis geweest te zijn is het wel even vreemd binnenkomen maar ook wel weer lekker!!
Nu nog ff bijkomen en uitrusten en zo lekker vroeg mn eigen bedje in!!
Ik voel me tevreden, blij dat ik dit heb kunnen doen en heb er ook echt wel van genoten al was t soms ook wel eens even niet leuk of moeilijk.
En vooral dankbaar dat God al die tijdmet mij mee was, zo heb ik t echt ervaren, en dankbaar voor Zijn bescherming onderweg bij alle gevaren die ik tegen ben gekomen en dat Hij mij weer veilig bij mijn gezin thuisgebracht heeft!

1. Aly:
    21 augustus 2015
    Welkom thuis!!!!! Rust lekker uit, je hoeft nog even niet te arbeiden dat scheelt..... liefs Aly
  2. Johan:
    21 augustus 2015
    Welkom terug, het was leuk om je avonturen te lezen! Groetjes van Johan
  3. Willian:
    21 augustus 2015
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Ik heb genoten van de laatste verhalen. Ik lees de overige verhalen vast nog wel eens.
  4. Erna Oosterwijk:
    21 augustus 2015
    Mooi om je zo te volgen. Je kan heel mooie verhalen schrijven.
  5. Jeanne:
    lieve Pauline
    je bent een kanjer en neem mijn petje voor je af ,maar ben toch blij dat je weer heelhuids en gezond terug ben

liefs jeanne xx
  6. Anika:
    Super prestatie! Kanjer!

Fijn dat je weer heelhuids thuis bent ook
  7. Marjo:
    22 augustus 2015
    Lieve Paulien, wat zal ik al je mooie verhalen missen, ik reisde gewoon met je mee, zo mooi verwoord allemaal. Geniet nu maar lekker van je thuis omgeving en je man en kinderen. Ik vind je een superkanjer...welkom thuis