We zijn er klaar voor!

9 juli 2018 - Groot-Ammers, Nederland

21032566_1812306282120431_9018390789110371215_nDe route ligt klaar, de tassen zijn zo goed als ingepakt en we hebben er zin in!

Over een klein weekje is het zover, dan ga ik samen met Matthijs wandelen van Luik naar Parc la Clusure, in Bure, Belgie.

We zullen grotendeels de GR 14 volgen, Van Malmedy naar St Hubert en dan nog een klein stukje door naar de camping.

kaartGR14ardennen   15-20 km per dag is ongeveer de bedoeling maar met mijn talent voor kaartlezen en sterke neiging tot off the road gaan kan het zomaar heel anders gaan lopen!

Van camping naar camping heb ik beloofd... ;-)

Omdat ik het zelf erg leuk vind om terug te lezen en voor degene die het leuk vinden onze wandeling te volgen hou ik hier een soort van reisdagboek bij.

1. Meine:
    13 juli 2018
    Hallo Paulien,

Wat gaaf dat je zoiets gaat ondernemen.
    Ik hoop voor jullie beiden dat het weer ook jullie goed gezind is en ik heb er alle vertrouwen in dat het met het kaartlezen best goed gaat komen.

Groetjes van Meine.
  2. Paulien:
    16 juli 2018
    Hé Meine wat leuk wat van je te horen! Dat is lang geleden zeg! Alles oke met jou?
  3. Yvette Vergroesen:
    Leuk om jouw reisverslag te lezen!! Ga ik zeker doen!
  4. Willem en Joanne:
    16 juli 2018
    Hey leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Altijd leuk wij gaan pas over 2 weken.
    Heel veel plezier jullie en ik ga jullie zeker volgen.